Het zal niet lang meer duren voordat Ziggo de app uitbrengt op LG en Samsung. Kreeg vandaag toevallig een e-mail dat ze een testfase gaan realiseren op LG tv's dus ik denk dat Samsung ook spoedig zal komen. Mocht tijd worden hoor want ik kijk er al tijden naar uit dat dit zou gaan gebeuren. Alle andere TV providers hebben het al maar oké, beter laat dan nooit.
Ps. al jaren blij klant van Ziggo dus vandaar de 5 sterren rating.
Zag op het nieuws dat onderzoekers hadden gezien dat de Mediabox XL van Ziggo heel veel elektriciteit verbruikt, zelfs 10 keer zoveel als mediaboxen van andere tv providers. Niet dat ik het wist maar toen ik hoorde dat de Mediabox Next uit kwam ben ik meteen overgestapt naar deze nieuwere mediabox. Simpelweg omdat de Mediabox XL van Ziggo het niet aan kon. Deze liep vaak vast, was heel traag en je hoorde hem ook zoemen. Dus dat dit uit een onderzoek blijkt verbaasd me niet. Ik wacht al een tijdje totdat de Ziggo Go app ook toegankelijk is op een LG en Samsung televisie, op meerdere Android toestellen is deze al wel beschikbaar namelijk. Deze app werkt heel fijn dus als dit gebeurd zal ik de Mediabox Next weer terug sturen naar Ziggo en waarschijnlijk alleen nog gebruik maken van de App. Scheelt je ook een hoop kabels die je niet meer hoeft weg te werken en je hebt maar 1 afstandsbediening nodig, ideaal!
Wat kan je doen om toch op wat elektriciteit te besparen?
1. Je kan de ECO stand inschakelen op de Mediabox XL.
2. Mediabox Next aanvragen, dit gaat eenvoudig via de Ziggo.nl website. Dit kost wel 0,50 euro meer per maand maar scheelt je dus op je elektriciteitsnota + dat die veel fijner werkt.
3. Kijk eens of je misschien wilt overstappen naar bijvoorbeeld Canal Digitaal (14,95 euro p.m.) of NLZIET (7,99 euro p.m.), beide een stuk goedkoper en hebben een goedwerkende app waar je alle NL zenders HD kunt bekijken.
Vandaag toch weer de hele dag Formule 1 gekeken! Wat een top programma is dat toch waar ze eerst uren voor de wedstrijd praten, dan de race en daarna nog weer praten over de race. De hele zondag kan je F1 zien tijdens een race dag en dan heb ik het nog niet eens gehad over de kwalificatiedagen op vrijdag en zaterdag. Erg leuk met goede commentatoren waarvoor veel mensen Ziggo klant worden kan ik me indenken. Het is dan ook zeer spijtig te noemen dat het volgend jaar niet meer bij Ziggo te zien is en dat je daar waarschijnlijk apart voor moet gaan betalen. Nou haal die gratis online streams maar weer tevoorschijn mensen! Hopelijk kan Ziggo toch nog iets regelen! Ik heb hoop!
Geef Ziggo gewoon 5 sterren. Internet en tv werkt altijd goed en doordat ze F1 uitzenden krijgen ze de maximale score van mij!
Hallo,
In de omgeving van Emmen valt soms in de nacht of eind van de avond het internet weg voor enkele minuten tot een half uur. Nadat dit een paar keer is gebeurd, loop ik tegenwoordig meteen naar de meterkast om te kijken wat de router aangeeft. Deze geeft in plaats van 1 wit signaal 2 groene aan. Dit houdt in dat er geen goed signaal binnen komt vanuit een Ziggo station. Zal Ziggo dan bezig zijn om updates uit te voeren? Of zijn ze bezig met de bekabeling buitenshuis? Ben erg benieuwd of iemand me hierbij kan helpen.
Ben al jaren tevreden Ziggo klant en heb verder totaal geen klachten. Ben juist heel blij met de geboden service.
100% dat Ziggo de beste internet en televisie aanbieder is van 2021. Waarom? Ik gebruik het al tig jaar en heb nooit klachten. De internetsnelheid is top, heb genoeg zenders inclusief de gratis Ziggo Sport zenders omdat ik Vodafone als mobiele provider heb aangesloten. Huistelefoon gebruik ik niet meer, kan je bij Ziggo gemakkelijk afzeggen. Waarom schrijf ik deze review? Ik ben vaak bij mijn maat die KPN heeft, dan merk je toch wel een verschil. Alle hardware zoals mediabox en router is traag, valt soms zelfs uit en je hebt Ziggo Sport niet als tv zender. Hij krijgt wel Fox Sports gratis, heet nu ESPN dacht ik. Maar that's it, je betaald ongeveer even veel dus tel uit je winst. Mijn maat gaat overstappen zodra zijn jaarcontract is afgelopen bij KPN, niet voor niets lieve mensen.
Groetjes en stay safe.
Na een bezoek aan de Ziggo store in Emmen ( Mediamarkt ) is het balletje gelukkig gaan rollen en kon ik met een kleine 24 uur weer verder met m’n werk en waren alle problemen zowat opgelost. Uiteindelijk heeft Ziggo alles opgelost en kan ik zeggen dat ik weer tevreden ben. Ik kan zeggen dat Ziggo er alles aan heeft gedaan om me tegemoet te komen en te ondersteunen. Ziggo .
Enige minpuntjes die ik heb is dat het jammer is dat jullie geen gratis aanbiedingen hebben voor trouwe klanten. En dat jullie de vrije zender van Fox nu ESPN weer achter de decoder hebben gezet.
Ook opmerkelijk is het dat je wel wifiboosters als nieuwe klant krijgt.''Stap nu over naar Ziggo en ontvang 3 smart Wifiboosters gratis.
Of kies voor 6 maanden korting op je pakket.''
Als je al klant bent bij ziggo
'' exclusief voor jou als klant van Ziggo: 3 smart Wifiboosters voor slechts 99,95 (normaal 149,95)''.
Maak geen verschil in vast of nieuwe klant. Geef ieder gewoon waar die maandelijks voor betaald !
Nu krijg je toch de neiging om over te stappen, om vervolgens naar 1 jaar weer terug te keren en gratis wifiboosters te krijgen. Terwijl ik eigenlijk geen klachten heb..
Voor de rest is alles 👍🏼 bij jullie.
Woon in Tilburg wil gigabit, helaas (nog) geen glasvezel mogelijk dus giganet klinkt aantrekkelijk, helaas is dat ook nog niet mogelijk
Sinds dat ze vorig jaar hier bezig zijn gegaan met de voorbereidingen voor de upgrade die dit jaar zou moeten komen valt wel mijn internet elke nacht tussen twaalf en één a half twee tijdelijk weg, ook heb ik op mijn tv dat Netflix en Disney+ dipjes in het geluid hebben die er niet zijn op de pc (deze buffert beter denk ik) die waren er niet vóór al dat 'onderhoud'
Overigens is het rare dat noch de modem noch de router aangeven dat de verbinding weg is (inloggen op router toont bij internet dan aan: 'beperkt') het is irritant omdat je daardoor probleem krijgt met je nextbox die je je opnames niet laat bekijken of afbreekt op die tijd (nee wij slapen niet zo 'vroeg')
Afijn, ik hoop op sneller internet dat ook stabieler is een hopelijk mijn router straks ook via IP 6 toe laat
PS heb de Technicolor modem en die heeft er een hekel aan als je de router vervangt, dan moet hij eerst herstarten anders blokkeert hij de lijn, soms lijkt hij mijn huidige synology router ook niet leuk te vinden en de boel te knijpen om deze reden
Deze router heb ik gekozen vanwege de fijne interface, vele instellingen en hoge beveiliging (vangt veel inbraak pogingen op meld deze netjes)
Grappig die discussie bij eerdere opmerkingen. Het gaat vooral om de kortingen die je niet krijgt wanneer je al langer bij Ziggo klant bent...... is dat niet zo bij alle internet en tv aanbieders ? Anders was je toch al bij die aanbieder klant geweest.
Ik ben ook lid vanaf de @Home tijdperk. Ik heb altijd prima internetverbinding op alle apparaten en de tv zenders werken zoals het hoort. Owja en ik heb ook twee 06 nummers van @Vodafone waar ik ook tevreden over ben....
Ik wacht met spanning op de
Giganet Internet verbinding van Ziggo in Assen... wil ik ook gewoon, omdat het kan. Nouja bijna dan, nog even wachten... duurt lang 😏🤪
Vandaag kreeg ik een brief binnen van lavg.
Dat ik een schuld moet betalen aan Ziggo van €214.
Toen ik dit ging uitzoeken bleek dat dit doorgestuurd was van bos incasso.
Het bleek te gaan om een niet teruggestuurde Mediabox.
Terwijl toen ik verhuisd hè heel duidelijk had gevraagd of ze een verhuisdoos wilde sturen naar het nieuwe adres dit was geen probleem en zouden ze doen vervolgens gebeurde dit na 2 weken niet en heb zo nog 27 keer gevraagd voor een retourdoos je heb ik opnames van bewijsstukken van en ik kreeg maar steeds niet de doos binnen.
Vervolgens liggen die apparatuur al vanaf juli 2019 op zolder omdat ik steeds de verhuisdozen maar niet krijg maar wel een schuld van €214 gebeld met met bos incasso die kunnen uitleggen dat het om de Mediabox ging wat dan ook het oude adres stond en hun hadden ook de post naar het oude adres gestuurd zodoende heb ik nooit een brief van bos incasso mogen ontvangen vervolgens is het doorgestuurd naar lavg dit wel naar het juiste adres sturen Ik heb hem gebeld en hun verteld hoe het verhaal in elkaar zit nou vervolgens Ziggo gebeld die weer is helemaal nergens van afweten die hebben het weer naar een speciale afdeling gestuurd en ze konden mij niet terugbellen dus we gaan mij terug mailen dus ik ben zwaar de pineut want ik weet niet hoe ik dit nu kan oplossen want ik wil de spullen best terug sturen maar ik informatie waarheen hoe of wat En ik zou dit graag willen weten tevens zit ik er over te denken om een andere provider te nemen want ik vind het best wel onder oplichting vallen Ik vind het niet normaal hoe Ziggo met hun klanten omgaan op deze manier elke maand betaal ik netjes de rekening ik haal me altijd netjes aan de afspraken en kan Ziggo niettevens heb ik een klacht ingediend bij Ziggo via klachtenformulier Ik zal nog een mail sturen en daarna naar de geschillencommissie stappen ik zal ook nog het juridisch Loket gaan raadplegen hoe ik dit kan gaan oplossen want dit betalen ga ik niet doen!
Ziggo doet alles om een klant binnen te halen en belooft van alles, maar komt uiteindelijk de beloftes niet na. Bij het afsluiten van een abonnement, zijn deze dingen mij toegezegd:
1. Ik zal 6 maanden gratis krijgen + 3 wifi boosters -
Ik zal teruggebeld worden door Ziggo's verkooppartner, wat niet gebeurt is. Ik heb uiteindelijk zelf voor de boosters betaald.
2. Ik heb mijn contract niet binnengekregen - Ziggo zal dat per email sturen. Ik heb het niet ontvangen. Gebeld en Ziggo kon het niet per email sturen omdat het verstuurd was. Ze zouden het per post doen. Niet ontvangen, weer gebeld en toen kon het opeens wel per email. Maar nog steeds niets ontvangen!
3. Er zal overstapservice geregeld worden - niet gebeurt.
4. Ik zal een jaar lang gratis film en movies krijgen - uiteindelijk heb ik mijn pakket veranderd van start naar complete. Ik heb nog gevraagd of dat voor problemen ga zorgen en dat was geen probleem.
5. Er zal een monteur geregeld worden - toen ik navroeg zei Ziggo dat er geen monteur zou komen. Maar opeens kreeg ik toch een sms dat een monteur zou komen.
6. Mijn dubbele kosten zouden vergoed worden - Ik heb gebeld met Ziggo en verteld dat mijn abonnement bij mijn oude provider pas over 2 maanden afloopt. Ze zouden 1 maand terugbetalen. Gelukkig met KPN voor de andere maand wat kunnen regelen.
7. Ik zal dus 1 maand kosten van mijn oude provider terugkrijgen - En nu wil Ziggo het niet teruggeven omdat ik mijn pakket verander heb van Start naar Complete. Nu breek echt mijn klomp!!!!! Compleet Fail!
Zal vast voor iedereen persoonlijk zijn want voor mij is Ziggo de beste tv en internet aanbieder die ik me kan wensen. De monteur die jaren geleden het bij ons heeft aangelegd heeft zeer goed werk geleverd en ging pas weg totdat alles werkte. Er moesten zelfs wat kabels getrokken worden!
Misschien even rustig met de Ziggo chat overleggen. Altijd wanneer ik deze benader wordt ik zeer goed geholpen en regelen ze alles direct binnen een paar minuutjes. Mailen duurt veel te lang, kan soms dagen duren voordat je reactie hebt dus die chat is een goede uitkomst.
Er zijn toch altijd mensen die wat te zeiken hebben over Ziggo maar daar ben ik er gelukkig geen van. Alleen al dat ik cursussen heb gedaan om met coac kabel binnenhuis televisie installaties aan te sluiten via de CAI kabel van Ziggo. Daarom durf ik dan ook met een gerust hart te zeggen dat de meeste storingen van blokkende beelden, stilstaande beelden enzvoorts in de binnenhuis bekabeling zitten en niet daar buiten kans is hiervoor klein. Een klein flinter dun draadje van de afscherming veroorzaakt deze storingen omdat hier vaak niet goed op wordt gelet . Ook diverse coax verdelers en tv wandcontactdozen die niet retour geschikt zijn, zijn vaak de boosdoeners onder de goedkope tv dozen bij de action . Vraag eens aan de klagers dan zeggen deze meestal ik heb alles nieuw maar of het de juiste materialen zijn dat weten ze niet. En daarom zijn het in mijn ogen mensen die de monteurs niet geloven zodra deze aankomt dat de materialen niet geschikt zijn en dat er zulke mensen zijn vind ik het ontzettend jammer dat ze Ziggo afkraken om hun eigen schuld. Voor het tegenwoordige televisie kijken is het niet anders dan dat je nu de juiste materialen moet hebben en daar moet je toch enkele tientallen euro's voor over hebben, ik heb thuis 2 media next boxen en die werken perfect zonder storingen in het begin was er een klein probleem omdat de informatie bladzijde weg viel maar na enkele telefoontjes zijn deze problemen opgelost en ook te meer dat Ziggo er een grote update hiervoor heeft uitgevoerd en kijk nu met heel veelZiggo plezier naar alles wat ik uit deze media next boxen kan uithalen zonder storingen. Voor die gene die een media next box hebben laat je door Ziggo even een nieuw AOP doos plaatsen deze hebben tegenwoordig een hogere frequentie doorlaat en geeft ook minder tot bijna geen storingen meer. Dit is mijn mening over de klagers
Mensen en met name Nederlanders klagen graag over kleine dingen. Als iets even niet werkt staat het meteen op het internet met de vreselijkste teksten. Ik ben ook blij met Ziggo als mijn internet en tv provider, niks over te klagen!
Ben positief over jullie hoor, onlangs netjes een nieuwe box gehad voor beter internet (incl nieuwe kabeltjes) Top. wel nadat ik zelf gebeld had 😉 Zou het wel fijn vinden als er een duidelijker onderscheid kwam tussen Movies en Series en de Movies en Series XL. Soms denk ik een leuke serie te zien... is hij alleen op XL (niet altijd even duidelijk). Is puur een tip!
Gewoon de Mediabox Next nemen dan kan je volgens mij alles kijken qua series en dergelijke.
Heb je nu die witte router? Die is een stuk sterker dan de oude Ubee routers.
Ja, de monteur heeft een witte modem geinstalleerd met een wit lampje. Heb nu overal in huis goed bereik, waar we dat eerder niet hadden. Zeer blij mee, monteur heeft ons goed geholpen.
Ik snap niet dat Ziggo hier niet in de top 4 staat van beste internet en tv providers. Nu jaren klant van Ziggo en heb nooit klachten. In de tussentijd ben ik 1 keer overgestapt naar een goedkopere aanbieder die op het KPN netwerk functioneerde. Dan zie je toch wel dat Ziggo goed is, ook al betaal je hier wat meer voor. Nu anno 2020 heb je Ziggo sport met haar eigen 6 zenders, die alleen te bekijken zijn als je Ziggo hebt aangesloten. Als je Vodafone op je telefoon hebt aangesloten krijg je alle Ziggo sport zenders gratis met nog allerlei extra gratis dingen. Enige wat ik een nadeel vond was dat de Mediabox genaamd Horizonbox XL zeer traag was, dit is nu verholpen doordat Ziggo nu de Mediabox Next meegeeft als je een bepaald televisiepakket neemt. Toen ik dit hoorde heb ik het meteen aangevraagd.
Die Mediabox Next redt Ziggo wel hoor. Die vorige Mediaboxen konden echt niet meer, die hardware was zo traag dat je het iedere dag van het stroom moest halen om te resetten. De nieuwe router (witte met Ziggo logo) is ook een stuk beter dan de oude Ubee's enz.
Ze timmeren goed aan de weg, mag ook wel voor die prijs trouwens.
Er zijn toch altijd mensen die wat te zeiken hebben over Ziggo maar daar ben ik er gelukkig geen van. Alleen al dat ik cursussen heb gedaan om met coac kabel binnenhuis televisie installaties aan te sluiten via de CAI kabel van Ziggo. Daarom durf ik dan ook met een gerust hart te zeggen dat de meeste storingen van blokkende beelden, stilstaande beelden enzvoorts in de binnenhuis bekabeling zitten en niet daar buiten kans is hiervoor klein. Een klein flinter dun draadje van de afscherming veroorzaakt deze storingen omdat hier vaak niet goed op wordt gelet . Ook diverse coax verdelers en tv wandcontactdozen die niet retour geschikt zijn, zijn vaak de boosdoeners onder de goedkope tv dozen bij de action . Vraag eens aan de klagers dan zeggen deze meestal ik heb alles nieuw maar of het de juiste materialen zijn dat weten ze niet. En daarom zijn het in mijn ogen mensen die de monteurs niet geloven zodra deze aankomt dat de materialen niet geschikt zijn en dat er zulke mensen zijn vind ik het ontzettend jammer dat ze Ziggo afkraken om hun eigen schuld. Voor het tegenwoordige televisie kijken is het niet anders dan dat je nu de juiste materialen moet hebben en daar moet je toch enkele tientallen euro's voor over hebben, ik heb thuis 2 media next boxen en die werken perfect zonder storingen in het begin was er een klein probleem omdat de informatie bladzijde weg viel maar na enkele telefoontjes zijn deze problemen opgelost en ook te meer dat Ziggo er een grote update hiervoor heeft uitgevoerd en kijk nu met heel veelZiggo plezier naar alles wat ik uit deze media next boxen kan uithalen zonder storingen. Voor die gene die een media next box hebben laat je door Ziggo even een nieuw AOP doos plaatsen deze hebben tegenwoordig een hogere frequentie doorlaat en geeft ook minder tot bijna geen storingen meer. Dit is mijn mening over de klagers
Meer dan 10 jaar klant en eigenlijk altijd tevreden geweest. Laatste jaar slechte ervaringen. Een extra kastje bij Mediabox next is niet te krijgen, ben er al een JAAR(!) mee bezig. Nee meneer, kunnen we niet geven, alles op. Vd zomer laatste uitgeleverd, heb al ruim voor de zomer aangevraagd. Hebben er 1 toegezegd half jaar geleden, krijg ik m toch niet. Via Chromecast kijken als oplossing aangeboden, helemaal een drama. Kan niks terug kijken, wordt niet toegestaan op Chromecast. Ondanks goede verbinding moet deze constant tussendoor laden, nou dat is lekker film kijken hoor! Wordt gewoon niet opgelost. Ziggo biedt oplossingen uit het jaar 1999. Ik ga overstappen en raadt een ieder aan eerst goed te informeren over tweede tv mogelijkheden. En laat t zwart op wit toesturen. Succes ermee, voor mij is t klaar met Ziggo, vond het echt jammer na al die goede jaren die ze hebben gehad.
Wat ik heel erg irritant vind is dat wanneer ik iets kijk, vooral wanneer ik het terugkijk, dat de box van Ziggo soms ineens wegvalt en ik weer van voor af aan moet beginnen. Waarbij ik dan vervolgens niet altijd door kan spoelen, geen idee waarom niet, maar in zo'n geval ben je dus gewoon de sjaak. Als je al 1,5 uur van iets hebt gekeken en je wilt nog het eind zien, dan begin je in dit geval niet weer van voor af aan.
Maar dit is een uitzondering hoor, want voor het grootste deel van de tijd werkt het wel gewoon goed hoor en ben ik heel erg blij met Ziggo en alle extra's die zij bieden. Ik ben gewoon van mening dat wanneer je zoveel geld betaalt voor een abonnement bij een internet/tv aanbieder, dat dit soort dingen niet voor mogen vallen.
Vraag de Mediabox Next aan van Ziggo en je hebt geen problemen meer. Terug kijken werkt dan weer soepel. Ik had hetzelfde namelijk met de Mediabox XL, alleen maar trammelant omdat die hardware simpelweg te traag was. Je kan via de Ziggo chat een Mediabox Next aanvragen of anders via je menu als je bent ingelogd.
Wil toch iets kwijt over dat ziggo.
Wat dat is goed bezig .
Heb 5 weken geleden ziggo aan gevraagd, en de overgang van
Mijn oude T-mobile naar ziggo zou 4 december plaatsvinden.
Heb een week voor die datum nog contact gehad .
Ik vroeg waar mijn pakket bleef want dan kan ik een afspraak maken ,
Met de monteur voor die datum.
Meneer u krijgt twee dagen voor de datum u pakket, dat zou dan 2 december zijn , met post.nl in de feestmaand .
Nou je raad het wel dat ging dus niet ,
Kreeg 4 december tegen 15:00 mijn pakket maar geen monteur meer
Op z’n vroegst 8 december.
Maar er wordt ook nog gewerkt hier ,had 4 december vrij gevraagd
Ben al vast onder de vloer geweest kabels leggen.
Kan niet steeds vrij blijven vragen dus gaan we voor 9 december.
Maar ze hadden mijn contract met T-mobile wel stop gezet .
Dus geen TV geen internet tot 9 december.
Waarom tot het laatst wachten met een pakket sturen in een feestmaand.
Waarom mijn contact stop zetten met T-mobile terwijl ik nog geen monteur,
Heb gehad .
Ik bellen nou ik begin zelf wel met installeren,
Goed zegt er een stem aan de andere kant , wij loodsen u er wel door heen .
Nou echt niet , ze weten het zelf niet .
Nu al ergernis met ZIGGO
Ziggo is goed zodra je de mediabox Next in huis hebt gehaald. Zonder deze mediabox heb je een irritatie ten top. Waarom? De zogenaamde Horizonbox XL, die ze ook al hadden bij andere televisie aanbieders hadden waar Ziggo in het verleden is gefuseerd, is zo traag dat je het apparaat wel door het raam uit huis wilt gooien. Telkens loopt die vast, moet je zelfs de stekker uit het stopcontact halen om hem te resetten en dan na enkele uren is het weer heisa. Iets terugkijken valt haast niet te doen.
GELUKKIG heeft Ziggo sinds een half jaartje ongeveer de Mediabox Next in het leven geroepen en dit apparaat is top. Wat je ook moet verwachten voor de prijzen wat Ziggo vraagt voor de dienst. Deze werkt in tegenstelling tot zijn voorganger gewoon top. Dus, als je Ziggo hebt of wilt aansluiten, vraag hier de Mediabox Next bij aan. Dan kan je met een gerust hart tv kijken. Volgens mij vraagt Ziggo hier € 0,50 cent extra voor per maand maar geloof me, dit is het 100% waard.
De Mediabox Next is echt veel beter dan de oude tv boxen van Ziggo / UPC! Eindelijk zonder haperingen programma's opnemen en terugspoelen. Keep up the good work Ziggo.
Ziggo heeft hier echt goed aan gedaan om deze mediabox in te voeren. Kwamen zoveel klachten over mediabox haperingen die je alleen kon verhelpen door de mediabox opnieuw op te starten. Waanzinnig natuurlijk. De Mediabox Next doet alles wat je van een nieuw hardproduct mag verwachten.
Ik vind de televisie en het internet van Ziggo heel erg goed, maar daarbij helaas ook heel erg duur. Dit vind ik een groot nadeel aan Ziggo, bij ons thuis letten we zo veel mogelijk op het geld en dan is het lichtelijk krom als je dan wel ineens zo veel geld uitgeeft aan iets als televisiezenders. Eigenlijk gaat dit tegen mijn principes in, maar dan blijk je toch weer te 'verslaafd' te zijn aan deze luxe, dat je het ook niet voor elkaar krijgt om naar een goedkopere optie over te stappen. Dus dan probeer ik het goed te praten dat er nu voor iedereen wat leuks te zien is op tv, wat natuurlijk de grootste onzin is want dat is er altijd wel. Waar het dus op neer komt is dat ik de luxe die Ziggo op het gebied van verschillende zenders biedt geweldig vind, maar dat ik het wel veel te duur vindt allemaal.
Verreweg de beste internet en tv provider van Nederland. Niet voor niets heeft het merendeel van het land dit aangesloten. Met eigen programma's als Ziggo Sport waar je echt van alles kan zien zoals premier league, primera division en italiaans voetbal, NBA, Golf, een eigen voetbal praatprogramma genaamd Rondo, Formule 1, Formule 1 café waar ze over de wedstrijden van F1 praten, Peptalk de praatprogramma over allerlei sporten in het algemeen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Veel gedaan door Jack van Gelder (wat ik een nadeel vind) maar Gullit, Marco van Basten, Robert doornbos en Tom Coronel (F1) zijn wel leuk om aan te horen, die presentator van Formule 1 cafe, Rob Kamphues, is ook leuk trouwens!
Ik schrijf dit omdat de mensen die geen Ziggo hebben aangesloten dit misschien niet weten want die zenders en programma's krijg je pas wanneer je Ziggo TV hebt.
Moet wel eerlijk zeggen dat als het je puur om de kosten gaat, dat er uiteraard goedkopere opties zijn zoals Budget alles in 1. Als je voor kwaliteit gaat is Ziggo de beste, simpel zat.
Wij zijn echt sportliefhebbers, alle soorten sport. Zowel mijn vrouw als ik zijn er mee opgegroeid en ook onze kinderen zijn ontzettend sportief, wanneer de televisie aan staat is de kans dus ook bijna honderd procent dat die op een sportzender staat. Wanneer je niets wilt missen van alle wedstrijden die er gespeeld worden, moet je haast wel bij Ziggo zitten. Zo niet, dan mis je toch echt te veel wedstrijden, die ervaring hebben wij hier helaas wel mee. Sinds we bij Ziggo zijn aangesloten gaat dit veel beter, we kunnen (bijna) alles kijken wat we graag willen zien en ook het terugkijken vind ik ideaal. Dus wanneer het even niet uitkomt dan kijk je het gewoon op een ander moment terug. Of als er een keer een dag niets leuks op is, dan zoek je gewoon iets van die dag ervoor op. Heer erg handig!
Ziggo, ik heb net minutenlang geprobeerd door een opzettelijk ontmoedigend keuzemenu te komen aan de telefoon. Ik heb gister geprobeerd te appen via Facebook messenger: ik krijg een slecht geprogrammeerde robot en geen respons. Als ik door het keuzemenu heenkom krijg ik iemand aan de lijn met een onverstaanbaar accent die mij nota bene onverstaanbaar noemt en me dan 25 minuten in de wacht laat staan. Af en toe hoor ik een DTMF piep, wat aangeeft dat de medewerker misschien niet meer weet hoe je iemand uit de wacht haalt. Van provisioning heeft deze medewerker ook niets begrepen, anders duurt het niet zo lang. Door een miscommunicatie van uw kant staat nu mijn abonnementstransitie vast. U kunt dit verhelpen, dat weet ik, want ik heb voor u gewerkt. U dient de CI+ module die ik momenteel niet kan installeren via een paar simpele klikken te activeren. Als Ziggo werkelijk denkt dat ik door een zeer bedenkelijk provisioningproces voor twee abonnementen gaat betalen heeft Ziggo dat mis. Ik wil de overtollige kosten vanaf het momént dat mijn internetsnelheid naar beneden gegaan is gestorneerd hebben. Bij deze informeer ik u publiekelijk, want een service desk competent runnen is er kennelijk niet meer bij. Zelfs uw klachtenprocedure werkt niet, want u heeft uw contactformulier onklaar gemaakt. Het is schandalig.
Ziggo,
Al eerder aangegeven dat in ons nieuwe appartement zeer slechte Wifi is. Ondanks dat er een monteur van jullie langs is geweest. Nu wonen wij hier sinds eind juli van dit jaar en waren in onze oude woning zeer tevreden over Ziggo. Nu is het minder, ivm de Wifi.
Na telefonische contact te hebben gehad met de afdeling opzeggingen vindt Ziggo het prima dat wij per 1 december het gehele pakket opzeggen. Dit omdat, KPN in ons nieuwe complex van 80 appartementen, met een leuke aanbieding komt. Glasvezel..!!! Internet en tv. De eerste 6 mnd 35 euro. Plus, en dit is voor ons zeer belangrijk, Superwifi punten cadeau. Geweldige actie vinden wij en met ons meerdere bewoners is dit een goede actie!
Wel vinden wij het bijzonder jammer, dat Ziggo ons als jaren trouwe klant, ons zomaar over laat stappen naar KPN. Zie de bijlage die wij allen van KPN hebben mogen ontvangen. Natuurlijk willen wij Ziggo hartelijk bedanken voor de altijd goed service die we wel altijd hebben mogen krijgen. Ook willen wij u bedanken voor het pracht en zuiver beeld van de tv die wij altijd hebben gehad.
Met vriendelijke groet,
Fam.Haalboom. 3704HX, Zeist
Wat ik vooral het mooie aan Ziggo als televisie en internetaanbieder vindt, is de extra zenders die je tot je beschikking hebt. Voor een man die van autoracen en sport houdt, wat bijna iedere man is natuurlijk, is Ziggo bijna een must. Niet alle vrouwen zullen hier blij mee zijn, want zij moeten dan meekijken, maar met Ziggo hoef je bijna geen enkele wedstrijd of race te missen. Sinds ik eenmaal Ziggo heb, zou ik ook voor geen goud meer anders willen.
Iedere keer wanneer wij iets willen terugkijken op onze vernieuwde mediabox Next is er ongeveer 50% kans dat we de film of programma niet uit kunnen kijken omdat er staat dat er geen verbinding is met het internet. Wat zeer gek is want als ik dan snel op mijn telefoon kijk heb ik wel gewoon Wifi verbinding dus het ligt echt aan de mediabox. Ga ik naar instellingen staat er soms dat het signaal zwak is of dat er geen verbinding is met het netwerk. Wanneer ik de mediabox van het stroom haal en opnieuw opstart werkt alles wel weer goed. Ik vind het heel apart en ik vraag me af of andere mensen hier ook last van hebben? Je betaald er flink voor dus dan mag je ook verwachten dat alles soepel en goed verloopt lijkt me. Krijg de indruk dat het wel aan de mediabox ligt en niet aan mijn router want internet is helemaal geen probleem in huis.
Ik heb hetzelfde, alleen als ik dan naar diagnostiek ga, komt er te staan dat ik wel gewoon met het internet ben aangesloten.... Slaat echt helemaal nergens op en is simpelweg een fout in de mediabox. Zal vast spoedig een update komen want dit kan niet.
Ziggo is een van de betere Internet en Tv aanbieders van Nederland. Bij Ziggo krijg je Ziggo sport gratis bij je abonnement. Klanten krijgen via een glasvezelverbinding alle data in huis waardoor je zeer snelle internetsnelheden kan behalen. Ziggo is zeker niet de goedkoopste provider maar zeer zeker wel een provider waar je met een gerust hart tv kan kijken en kan internetten zonder haperingen.
Voor meer internet Tv reviews, verwijzen we je graag door naar Reviews.nl ›