Nu we elkaar al bijna een jaar amper hebben kunnen zien allemaal, heb ik gemerkt dat we elkaar toch ineens weer steeds meer gaan bellen of FaceTimen in mijn geval.
Waar je eerder een appje naar iemand stuurde heb je nu toch meer behoefte aan dat echte contact met iemand, voor zover als dit mogelijk is.
Het is dan goed ik te kijken hoe dat zit met je telefoon bundel, of dit uit kan of dat je beter kunt overstappen naar iets anders.
Ik zat bij een provider waar ik uiteindelijk steeds extra kosten moest betalen door mijn andere telefoon gebruik.
Toen overgestapt naar KPN mobiel en nu nergens meer last van, lekker een vast bedrag per maand en that’s it.
Super makkelijk.
In augustus heb ik een abonnement met een toestel afgesloten bij KPN. Ik heb hiervoor de Samsung S20 5G gekozen. Ik ben zeer te spreken tot november. Ik kwam er achter dat er op iedere foto die ik met de camera aan de achterzijde maakte er een vlekje te zien was. Ik ben er achter gekomen dat er een vuiltje tussen het beschermglas en de cameralens zit.
Ik nam contact op met KPN en legde het probleem uit. Deze gaven aan dat ik het toestel moest opsturen of langs moest brengen in een KPN winkel. Hierdoor ben ik het toestel een aantal werkdagen kwijt. Ik krijg geen leen toestel omdat ik geen Vervangend toestel service heb afgesloten. Ik ga toch geen verzekering afsluiten omdat Samsung/KPN geen degelijk product kunnen leveren. Het toestel is nog drie maanden oud en nu zit er al vuil tussen het beschermglas en cameralens. Misschien toch beter voor een IPhone kunnen kiezen.
Leuk
Betaal je €120 tijdens het bestellen. Krijg ik een mail dat mijn telefoon eindelijk na 5 weken geleverd wordt.🤬🤬
Staat in de mail dat ik €120 aan de bezorger moet betalen. Heb ik gelijk kpn gebeld. Ja mw wij weten het ook niet. Wacht de bezorger maar af. (1,5 uur aan de telefoon gezeten) Nou je raad het al. Ik moest €120 betalen. Nee deze heb ik al betaald. Ik gelijk KPN gebeld. Weer 1,5 uur aan de telefoon. Mw ga morgen maar naar de winkel. Net bij de winkel geweest. 2opties. Die €120 aan de bezorger betalen of de telefoon annuleren. Maar annuleren kan ook niet, omdat het na 2 weken bedenktijd is en waar is die €120 die ik al betaald heb? Ik in de winkel weer bellen naar afdeling facturen. Nee mw je contract gaat 30 november in. Wij kunnen nu niets vinden van die €120,- waarschijnlijk pas vanaf die datum.
Ondertussen al 3 dagen bezig en waar is mijn geld?
Er wordt niets opgelost. Wat een k’t zaak is KPN.
Nooit voor KPN mobiel kiezen, want hier krijg je echt spijt van. Wat een slechte provider is dit zeg! Je betaalt in verhouding veel te veel voor een abonnement hier, want de bundel die je ervoor krijgt is echt waardeloos. En de helft van de tijd heb je ook nog eens geen internet omdat je door je 4G heen bent, wat volgens mij nooit kan en ook het bereik dat je bij KPN hebt is waardeloos. Dus nooit hiervoor kiezen, want het is echt super en super slecht.
Wat een gedoe om de iPhone 12 te bestellen. Besteld met een medewerker op vrijdag 16 oktober, schijnt niet goed gegaan te zijn en wordt gewoon geannuleerd! Ik had de mail met gegevens niet gestuurd, had ik wel. Later geannuleerd op de dag via de mail, deze mail is allemaal via kpn gegaan🤷♀️. Maandag krijg ik een mail van kpn dat hij besteld is, huh? Nou Oke, gebeld en het ging goed. Mail dat hij vertraagd is een dag daarna. Chat ik vrijdag de 23ste vorige maand en toen zei diegene die ik sprak, hij komt dinsdag. Ik chatte net voor een track en tracé. Nou mevrouw hij komt niet hoor en we weten ook niet wanneer hij wel komt. Nou zeg wat een gedoe en zo wordt je dus lekker aan het lijntje gehouden. Ze verstekken info wat totaal niet klopt. Mag dit zomaar? Wordt er moedeloos van. Je besteld hem op de dag van pre order en op deze manier zat ik dus niet bij de eerste verzending.
Wat een fijne mobiele aanbieder is dit van KPN mobiel. Super goedkoop is het, beste keus die ik in tijden heb gemaakt. Het scheelt me bijna twintig euro per maand, reken maar uit. Dat is in in een jaar haast 250 euro, dat is geen kattenpis. En voor de kwaliteit maakt dit niets uit want dat blijft gewoon even goed als wat ik gewend was. Dus alles blijft hetzelfde, alleen financieel gaan we er op vooruit, erg goed dus.
Kpn Mobiel is er voor iedereen. Sim only abonnementen en abonnementen + telefoon kan je snel aanvragen en overstappen met de gratis overstapservice. Heb je veel internet op je mobiel nodig of kan je het ook af met enkele GB's per maand? Het is allemaal mogelijk, op een mooie interface waar de prijzen en opties duidelijk op staan kan je jouw keuzes aanvinken. Overstappen naar Kpn kan al binnen 1 dag worden geregeld.
Voor meer telecom reviews, verwijzen we je graag door naar Reviews.nl ›